Saturday, July 17, 2010

Allana, Prinses van die Woud




Die dag toe jy in my lewe gekom het, het jy alles staan en verander, ja alles in my lewe omgekrap. Ek kon nie meer hard praat of nies nie, of die musiek se volume 'n bietjie opgedraai het nie. As ek gaan stap, moes ek plek maak vir jou in my arms en ek kon ook nie net sommer gaan stap het soos ek wou nie, nee, ek moes ook die son dophou sodat dit nie in jou fraaie bruin ogies skyn nie.

Skaars drie maande oud, toe leer ek jou om aan die blare en die bas van die bome te vat. Een van jou eerste woorde was bome. Jy was op jou rustigste wanneer ons onder die ou groot akkerbome gestaan het, ek weer, op my onrustigste, want wanneer tuimel daar nie 'n tak of dalk 'n stam op jou kop nie!

Namate jy ouer en groter geword het, het die ander dingetjies bygekom. Met jou eerste verjaardag het jy instinktief geweet dat jy die middelpunt van die partytjie was en het tóé al die snaakste dinge gedoen waarvoor almal gelag het! Hoe't jy geweet, hmm?

Die swaai in die boom wat ek help prakseer het, het ons op ons voete gehou en jou op jou sitvlak - tot jy selfs later aan die slaap raak in die buiteband-wiegie.
Met jou in die omgewing het 'n mens nie 'n TV en al hierdie tegnologiese snert nodig nie. Jy is 'n volle konsert op jou eie, 'n danser par excellence, 'n resitasie-opsêer en 'n sanger in wording. Ja, jy gooi soms jou speelgoed uit die kot, maar dis omdat daar te veel van dit is!
Lank voordat jy twee jaar oud was, kon jy al die diere in jou dik diereboek op die naam noem EN hulle geluide namaak. En het jy al vergeet hoe jy, as jy middae by die huis kom, heel eerste die stoele nader aan die wasbak geskuif het om die skottelgoed te was; hoe jy die water uit die een houer binne 'n ander oorgegooi het en weer van voor begin - tot in die oneindigheid!

Toe ander kinders van jou ouderdom nog probeer het om met 'n lepeltjie te eet, het jy al lankal self besluit net 'n vurk is goed genoeg vir jou. En alle soorte groente is jou kos - al word Broccoli bome genoem!

Maatjies maak jy maklik en grootmense word opsluit voorgekeer op jou pad om eers 'n geselsie aan te knoop. En as jy hulle eers in jou sak het, word hulle opgekommandeer om dinge vir jou te doen soos JY daarvan hou.

As ek baie geld gehad het, sou ek vir jou 'n kasteel in die woud oprig en as ek kon skryf, sou ek vir jou die mooiste feëverhale neergepen het. Want jy is die prinses van die woud...






1 comment:

  1. Is dit sy wat nou die anderaand so lekker hard gskree het op die tellefoon.
    Eddie

    ReplyDelete